SAMBAL SOTONG
Qasey Honey
Qasey Honey
  • Rate this recipe!
  • Your rating
Overall rating 0 0 ratings

Ingredients

  • 2 dan kebanyakkan resepi ulangan yang QH telah
  • 2 versi digital la kononnya...hihihi...senang untuk dirujuk di masa
  • 2 akan datang...sedara mara, kawan
  • 2 atau sesiapa pon boleh jadikan sebagai rujukkan...QH pon tak sangka sehingga sekarang ni...QH dapat menghasilkan dan berkongsi dari satu resepi kepada beratus resepi dalam blog ni...hai laaa bangga pula pada diri sendiri...hehehe...
  • 2 pon dah jarang nak angkut sekali...kalau bawak pon memang bawak saja
  • je la...tak digunakan pon...ni semua sejak
  • 2 dah ilmu yang QH dapat tu tak dipraktikkan selalu kan...tapi bile tengok
  • gambar orang lain yang cantik
  • 2 nak buat lebih dari tu...tapi setakat tu saja je la...lepas tu
  • takde maknanya nak buat ape
  • 1 biji bawang
  • besar, hiris bulat dan leraikan
  • 7 biji bawang
  • merah kecil
  • 3 biji buah keras,
  • hiris
  • 1/2 inci belacan,
  • dibakar wangi

Instructions

Comments

Log in or Register to write a comment.