Rainbow Cake Testing For Birthday  Next Month...
Bicara Kak Noor
Bicara Kak Noor
  • Rate this recipe!
  • Your rating
Overall rating 0 0 ratings

Ingredients

  • 2 sebab dah berjaya rainbowkan
  • 2 nanti THANKS banyak
  • 2 sangat sedap kek ni dapat pujian dari Tuan Haji hahaha..
  • 5 biji putih telor ~ suhu bilik
  • 170 C letrak pada rak bawah menggunakan api atas dan bawah dan bakar selama
  • 20 minit atau sehingga kek benar
  • 2 kan kek bersama kerana kek mudah melekat dan nanti kek nampak comot dan tak cantik bila dia bertindih dan melekat antara satu sama lain.
  • 2 tu
  • KALAU hati dah suka comot pun nampak cantik je pada orang yang se umur hidup baru nak mengtest buat kek ni KESIAN KAN orang lain dah sampai jauh akak baru nak merangkak

Instructions

Comments

Log in or Register to write a comment.