Kueteow Gulung Seafood Yang Simple
Bicara Kak Noor
Bicara Kak Noor
  • Rate this recipe!
  • Your rating
Overall rating 0 0 ratings

Ingredients

  • 2 sangat baik memasak je kat rumah tak payah beratur bagai, sendiri masak sendiri makan hahaa bersih, ikut selera kita sendiri, yang penting telur yg kita guna tu di basuh kan heee
  • 2 request macam
  • 2 yang diaorang jarang makan, so kueteow ni menu berbuka semalam, memang lazat kasi pedas
  • 2 boleh jugak di taburkan cili flakes kat atas tu memang terangkat ni.
  • 2 nya macam nak buat lasagna lah jom cek bahan
  • 2 ada tak

Instructions

Comments

Log in or Register to write a comment.