Tempura ice cream recipes

Tempura Sayur Dan Onion Rings

Tempura Sayur Dan Onion Rings

Hari ni kak Noor nak kongsikan satu resepi yang mudah yang jarang kita buat sebab biasa lah resepi ni selalunya terdapat di restoren makanan segera, tapi kali ni akak nak kongsikan cara membuat onion rings dan tempura sayur ni, sebenarnya tak susah pun kalau kita buat sendiri dan rasa nya lebih terjamin kehalalan dan kebersihan nya, resepi ni akak ambik dari anak kak Noor, Maisarah yang dah dua kali buat, tapi kali ni mama Maisarah yang buat hahaa
Tempura Sayur With Sos Pedas

Tempura Sayur With Sos Pedas

Selamat pagi untuk semua nya, pagi ni kaknoor nak kongsikan resepi yang mudah lagi iaitu tempura sayur ikut versi kita lah ya, biasa nya kat restoren Jepun selalu nya memang ada lah segala jenis tempura ni, tapi kali ni kaknoor nak kongsikan hanya tempura sayur, rasa nya memang boleh jugak kalau kita nak tempurakan udang ke sotong atau apa-apa dengan bancuhan tepung ni, sebab kita yang buat kan

Pisang Tempura

Sajikan pisang goreng tempura bersama icecream dan saus cokelat. Tim cokelat masak pekat hingga leleh, celup icecream vanila