Talam dua warna recipes

TALAM JAGUNG

TALAM JAGUNG

duadua sama sedap. pewarna kuning. Kuih Talam Jagung nama diberi. rupa dan rasa dua-dua sama hebat belaka
Talam Tokyo

Talam Tokyo

Untuk resepi ni, aku gabungkak kedua-dua resepi dan dah memandai-mandai tambah dua jenis tepung lagi untuk lapisan atas
KUIH TALAM LAPIS II

KUIH TALAM LAPIS II

semenjak dua menjak ni Uj dah gila melapis pulak. sedikit pewarna merah. Bukan ape yer kengkawan, sajer jer UJ nak buat koleksi resepi kuih talam ni
Talam Lapis Tembikai

Talam Lapis Tembikai

DAH DUA KALI BUAT. SATUKAN SEMUA BAHAN KECUALI CINCAU, PEWARNA DAN PANDAN PASTE KE DALAM BEKAS, TAPIS. DAH LAMA TAK BUAT KUIH-KUIH TALAM NIH, KALAU LAMA TAK BUAT NANTI SKILL HILANG
Talam Roti Lapis Coklat

Talam Roti Lapis Coklat

kalau buat talam dapat dua rasa. Ok berbalik pada gambo di atas, memang tergoda sangat nak merasa talam roti ni
Talam Roti Lapis Coklat

Talam Roti Lapis Coklat

Aku buat untuk satu adunan , dua kaler & dalam loyang. Satu dengan warna kuning + esen vanila dan satu adunan lagi dengan coklat emulco + serbuk koko
Talam Tako Hungkwe Jagung

Talam Tako Hungkwe Jagung

atas putih dua layer. Talam tako ini aslinya dessert khas Thailand, terbuat dari hungkwe dan di beri pewarna ekstrak pandan, jadi bawah hijau
TALAM SAGU UBI KAYU DAN KELEDEK

TALAM SAGU UBI KAYU DAN KELEDEK

Saya berikan warna pada sagu sebab mahukan dua tona warna dalam kuih. Warna seperti dalam gambar tu saya bubuh sedikit pewarna lemon yellow dalam adunan tapi saya rasa tak perlu bubuh pun takpe sebab dah ada tepung kastad
Talam Lapis Pelangi Ubikayu

Talam Lapis Pelangi Ubikayu

Tergoda dek kawan Fb yang post kan kuih talam ni dua hari lepas terus kaknoor mencari ubikayu. Pewarna merah, hijau dan kuning
RESEP KUE TALAM UBI UNGU JALAR DIKUKUS

RESEP KUE TALAM UBI UNGU JALAR DIKUKUS

Pilihan bahan ubi ungu, selain menambah variasi juga akan membuatnya tampil menarik dengan warna alami yang selaras dengan kelezatan cita rasanya
Zebra Cake Medium (Or)

Zebra Cake Medium (Or)

Karena warnatalam ubi ini warna pilihan Emmy dan Alexander. TALAM UBI EA (mengapa EA. BAKPIA Pathok a la Mommy-nya EA Ini yang ke dua kalinya saya bikin Bakpia, yang pertama bikin sesuai takaran adonan
COOKIES² made in REAL Kitchen

COOKIES² made in REAL Kitchen

Karena warnatalam ubi ini warna pilihan Emmy dan Alexander. TALAM UBI EA (mengapa EA. BAKPIA Pathok a la Mommy-nya EA Ini yang ke dua kalinya saya bikin Bakpia, yang pertama bikin sesuai takaran adonan
Seri Lapis Labu

Seri Lapis Labu

Bila lihat ada baki labu lebihan dibuat sayur kelmarin, terfikir pula nak buat kuih talam labu. Dua bahagian diwarnakan hijau dan satu bahagian lagi diwarnakan kuning
CupCake Santa

CupCake Santa

Karena warnatalam ubi ini warna pilihan Emmy dan Alexander. TALAM UBI EA (mengapa EA. BAKPIA Pathok a la Mommy-nya EA Ini yang ke dua kalinya saya bikin Bakpia, yang pertama bikin sesuai takaran adonan
Resep Puding Santan Telur

Resep Puding Santan Telur

Setelah mendidih, tuangkan adonan tersebut pada cetakan kue talam. Berikut ini ada dua resep yang mudah dibuat dan enak rasanya