Kek pisang kukus sedap recipes

KEK PISANG WALNUT KUKUS

KEK PISANG WALNUT KUKUS

Kek ni walaupun nampak ringkas dan kurang 'lawa', tetapi rasanya sedap tau. Kalau nak resepi kekpisang walnut kukus pula
Kek Pisang Lembut dan sedap..

Kek Pisang Lembut dan sedap..

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
KEK PISANG MakLang

KEK PISANG MakLang

**sedapkek ni tau. apa nak buat, dah sedap. malam tadi buat kekpisang lain untuk buah tangan ke kampung
KEK CHIFFON PISANG

KEK CHIFFON PISANG

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
Kek Pisang Sempoi

Kek Pisang Sempoi

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
Kek Kukus Sandwich Lapis Jem

Kek Kukus Sandwich Lapis Jem

Terima kasih kpd Naz yg sudi berkongsi resepi kekpisang yang sedap dan gebu ni. Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap
KEK PISANG LAGI..

KEK PISANG LAGI..

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
Kek Pisang

Kek Pisang

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
Kek Pisang Lembap Berkeju

Kek Pisang Lembap Berkeju

kalau tak nak bakar , buat versi kukus cam yang kak Nor buat kat SINI pun boleh. hmm bagi penggemar kekpisang , mesti cuba resipi yang best ni
APAM PISANG KUKUS @ STEAMED SOFT BANANA CAKE

APAM PISANG KUKUS @ STEAMED SOFT BANANA CAKE

Terima kasih kpd Naz yg sudi berkongsi resepi kekpisang yang sedap dan gebu ni. Kali ni lyza cuba resepi kekpisang dari rumah Naz COSK @ovenkecil
KEK KUKUS BUAH PRUN

KEK KUKUS BUAH PRUN

Apapun kek yang dibuat memang sedap je dijamah, macam kek kurma & kekpisang je diapunya mirip rasa. Cuci mata ngan versi kekkukus ni
KEK PISANG NUTELLA

KEK PISANG NUTELLA

nak menggunakan kaedah membakar atau mengkukus pon boleh pilih je mana yang nak. yang paling penting kek ni memang sangat sedap, lembut dan lembab
Kek Pisang Lembap Berkeju

Kek Pisang Lembap Berkeju

kalau tak nak bakar , buat versi kukus cam yang kak Nor buat kat SINI pun boleh. hmm bagi penggemar kekpisang , mesti cuba resipi yang best ni

Order lagi..dan sample Kek Kukus Buah2an

Terima kasih kpd Naz yg sudi berkongsi resepi kekpisang yang sedap dan gebu ni. Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap
Kek Chiffon Jagung

Kek Chiffon Jagung

Petang semalam lyza cuba rajinkan diri buat apam pisangkukus yang mmg sedap. Tertarik dengan apam pisangkukus yang kak Azita buat hari tu
Kek ke apam...?

Kek ke apam...?

gee derhaka memandai ubah nama kepada apam pisang sedangkan nama asalnya steamed soft banana cake. Kepada Aunty Yochana, Noreen-homecooking dan Ayu singapore terima kasih sebab menginspirasikan kek yang sedap ini
APAM PISANG GEBU

APAM PISANG GEBU

Terima kasih kpd Naz yg sudi berkongsi resepi kekpisang yang sedap dan gebu ni. Kali ni lyza cuba resepi kekpisang dari rumah Naz COSK @ovenkecil
Apam Pisang Marble Blueberry

Apam Pisang Marble Blueberry

tapi dah macam trend pula sekarang baik puding, kek atau pun roti kalau boleh semua nak dimarblekan. (olahan drpd apam pisangkukus Diana Arshad)