Kek minyak simple recipes

KEK COKLAT KUKUS SIMPLE

KEK COKLAT KUKUS SIMPLE

jadi cari punya cari resepi yang belum dicuba, maka terhasillah kek yang simple tapi cukup berbaloi nak buat & makan
KEK KEJU TIRAMISU SIMPLE

KEK KEJU TIRAMISU SIMPLE

Terus masuk minyak. RESEPI KEK KEJU TIRAMISU SIMPLE. Sebenarnya kek ni tempahan daripada Puan Yasmin, jiran saya, beliau minta saya buatkan kek tiramisu, tapi yang biasa beliau beli kek yang menggunakan span biskut tu
Kek Minyak

Kek Minyak

Bila sejuk-sejuk ni layan kek yang simple ni memang sedap. Resepi kekminyak ni memang sangat mudah. Nasib baik sempat ambik gambar kek ni sebelom hujan
kek coklat kukus simple

kek coklat kukus simple

sbenarnya buat kek nih sbb teman lama datang rumah. tak tau nak buat ape selain makan2 nasi hehe buat jela kek coklat mudah ni. 1cwn minyak masak
KEK PISANG YANG SIMPLE DAN SEDAP

KEK PISANG YANG SIMPLE DAN SEDAP

Sediakan loyang , lenser dengan margerin dan alas kertas minyak. Hari ini saya nak kongsikan resipi kek pisang yang mudah sangat nak membuatnya
KEK SANTAN PANDAN SIMPLE

KEK SANTAN PANDAN SIMPLE

Adunannya tidak menggunakan mentega ataupun minyak tetapi tetap gebu dan lembut. Kalau suka kek yang simple dan tak muak untuk digandingkan dengan kopi panas di pagi atau petang hari, kek santan pandan simple ini memang sesuai
Kek Span Pelangi / Rainbow Sponge Cake

Kek Span Pelangi / Rainbow Sponge Cake

Lapis dengang kertas serap minyak. Untuk dekonya aku cuma buat yang simple ja. Diharapkan paka-pakat ceria macam warna pada kek span pelangi aku lah yaaa
KEK COKLAT LEMBUT CHEF ZUBAIDAH

KEK COKLAT LEMBUT CHEF ZUBAIDAH

Masukkan ke dlm tin yg di lapik & minyakkan. kek kukus yang dah ramai jugakle mencubanya. minyak. baru datang seru nak buat lepas adik hantar mesej suruh buatkan dia kek
Kek Coklat Fendi & Coklat Ganache

Kek Coklat Fendi & Coklat Ganache

Kemudian masukkan minyak masak. Hari ni Ana nak kongsikan sebiji kek yang dibuat minggu lepas rasanya, kek ni sebenarnya ditempah oleh jiran untuk majlis doa selamat sempena berkhatan anak lelakinya, dia minta sebiji kek yang boleh dimakan ramai, dalam erti kata lain kek yang agak besar dalam bajet yang agak rendah
Kek Lemon Peekaboo

Kek Lemon Peekaboo

Sediakan acuan dan alas dengan kertas minyak. mereka lebih sukakan kek yang simple sahaja. Sebenarnya tak ada yang istimewa pada kek peekaboo ini sebab ianya hanyalah kek yang biasa sahaja
KEK PISANG TERUNA

KEK PISANG TERUNA

alamaakkk sedap laa, walaupun simple tp sedap jugak. Sejukkan atas redai, ayakkan gula aising di atas kek dan siap untuk di hidangkan
KEK COKLAT MOIST

KEK COKLAT MOIST

simple aje kan. Kuarkan kek dr oven n sejukkn ats redai. Amek sdkt coklat masukkn dlm piping bag n pipekan pd bahagian sisi kek, agar sume rata
Kek Lapis Cheese Pesona

Kek Lapis Cheese Pesona

Sediakan bekas yang di alaskan terlebih dahulu dengan plastik/kertas minyak/baking paper. Sangat simple
Kek Gulung Kasih Ala Zirafah

Kek Gulung Kasih Ala Zirafah

Satukan kesemua bahan di atas (kecuali minyak dan pewarna) di dalam mangkuk adunan, kemudian putar hingga gebu
My Simple Sandwich

My Simple Sandwich

Letakkan sedikit lagi serbuk oregano dan tumiskan bahan hingga kekuningan. Masukkan pula sardin dan tumis sampai timbul minyak
Kek Span Coklat Almond

Kek Span Coklat Almond

Masukkan minyak. Nampak cantik dan simple. Berbalik pada kek aku ni, aku buat ni masa hari jumaat lepas, hari sabtu baru makan