Ikan mata besar recipes

Reblog: Rolade Daging Mata Ikan

Reblog: Rolade Daging Mata Ikan

Jika ingin mataikannya lebih besar, kita bisa menggunakan telur ayam kampung seperti pada resep aslinya
KUIH SAGU MATA IKAN

KUIH SAGU MATA IKAN

KUIH SAGU MATAIKANResepi. Bila anak2 dah besar dan muda belia, dia kata dah malas nak buat. 1 cawan sagu mataikan. 2 dah besar
Sambal Ikan Yang Simple Dimple!

Sambal Ikan Yang Simple Dimple!

petang tadi sebaik saja buka pintu pagar nak masuk rumah terus terpandang buah mata kucing Brazil basah kena air hujan
GULAI IKAN KAKAP

GULAI IKAN KAKAP

"Sesungguhnya kalian mengerjakan amalan (dosa) dihadapan mata kalian tipis seperti rambut, namun kami (para sahabat) yang hidup dimasa Nabi shallallahu'alaihi wa sallam menganggap dosa semacam itu seperti dosa besar
Resep Ikan Tuna Bumbu RW

Resep Ikan Tuna Bumbu RW

pesan apa, akhirnya mata saya tertuju pada menu ‘Ikan Tuna Bumbu RW’. Masukkan air dan masak hingga tuna matang
Ikan Tongkol Masak Singgang

Ikan Tongkol Masak Singgang

Pejam mata pun boleh siap masak ikan singgang. Hidangan ringkas ini walaupun pada pandangan anak-anak tidak sesedap ayam goreng dan yang sewaktu dengannya, tetapi di mata orang lama yang mementingkan kesihatan, inilah salah satu menu yang menjadi pilihan
Resepi Ikan Bakar Portugis

Resepi Ikan Bakar Portugis

Sumber Cuci Mata. Ikan Bakar/Panggang Portugis. Memang sedap ikan bakar ni. Disebabkan kekalutan saya terlupa untuk snap ikan yg dah siap dimakan adeh
Ikan Goreng & Sambal Cibiuk

Ikan Goreng & Sambal Cibiuk

Tetapi memang menyantap sambal cibiuk ini memang segar, dan kalau buat sambal cibiuk siap-siap hidung meler dan berlinang air mata
Pempek Ikan Dori

Pempek Ikan Dori

Maklum mata ngantuk, badan lumayan lemes karena nggak enak badan, jadi saya tidak memperhatikanikannya segar atau tidak
IKAN ASIN SWANGI - HIGH QUALITY !

IKAN ASIN SWANGI - HIGH QUALITY !

Ikan swangi mempunyai ciri-ciri berbentuk bulat agak memanjang dan mata cukup besar dengan bintik hitam pada bagian sirip pektoral
Telur Ikan Terubuk Masin Goreng Berasam

Telur Ikan Terubuk Masin Goreng Berasam

Dinner pun sebelum maghrib dah selesai jugak, jadi malam masa santai-santai lah, menu telur ikan masin ni pun dah habis sebenarnya minggu lepas punya menu heee , asyik lupa je nak update, jadi memang dah tak dapat nak ambik bau, jamu mata saja lah ya
Kailan Ikan Masin

Kailan Ikan Masin

dan perkembangan mata dengan baik. yang diperlukan untuk tumbesaran dan perkembangan tisu,. Ada beberapa cara memasak sayur kailan bersama ikan masin ni
Ikan Siakap Sweet Sour

Ikan Siakap Sweet Sour

Jemput jamu mata semua. Bahan Sos - Tumbuk lumat bawang putih dan cili besar merah. masih lagi ditahap kerajinan maksima, hari nie dalam dapur, mrs sunnies masak Ikan Siakap Sweet Sour