Ikan mata besar goreng recipes

Ikan Goreng & Sambal Cibiuk

Ikan Goreng & Sambal Cibiuk

Tetapi memang menyantap sambal cibiuk ini memang segar, dan kalau buat sambal cibiuk siap-siap hidung meler dan berlinang air mata
Telur Ikan Terubuk Masin Goreng Berasam

Telur Ikan Terubuk Masin Goreng Berasam

Dinner pun sebelum maghrib dah selesai jugak, jadi malam masa santai-santai lah, menu telur ikan masin ni pun dah habis sebenarnya minggu lepas punya menu heee , asyik lupa je nak update, jadi memang dah tak dapat nak ambik bau, jamu mata saja lah ya
IKAN KERISI GORENG BERLADO

IKAN KERISI GORENG BERLADO

ada masa malas gak nak snap beriya bagai…prop guna ape yang ada depan mata jerk…heee…lagi bila tahap lapo dah kritikal…memang tak la nak snap…ambil nasi terus ngapp jerk…heee…ok la panjang lak mukadimahnya…ajommm tengok resepinya…
Reblog: Rolade Daging Mata Ikan

Reblog: Rolade Daging Mata Ikan

Jika ingin mataikannya lebih besar, kita bisa menggunakan telur ayam kampung seperti pada resep aslinya
Sambal Ikan Yang Simple Dimple!

Sambal Ikan Yang Simple Dimple!

petang tadi sebaik saja buka pintu pagar nak masuk rumah terus terpandang buah mata kucing Brazil basah kena air hujan
GULAI IKAN KAKAP

GULAI IKAN KAKAP

"Sesungguhnya kalian mengerjakan amalan (dosa) dihadapan mata kalian tipis seperti rambut, namun kami (para sahabat) yang hidup dimasa Nabi shallallahu'alaihi wa sallam menganggap dosa semacam itu seperti dosa besar
Resep Ikan Tuna Bumbu RW

Resep Ikan Tuna Bumbu RW

pesan apa, akhirnya mata saya tertuju pada menu ‘Ikan Tuna Bumbu RW’. Masukkan air dan masak hingga tuna matang