Daging masak kurma recipes

Daging Masak Hitam

Daging Masak Hitam

DAGINGMASAK HITAM TMK. Masukkan daging, kacau sebati. Masak hingga daging empuk ( masukkan air jika perlu
Kurma Daging Sedap : Resepi Che Jah

Kurma Daging Sedap : Resepi Che Jah

Setiap kali Amie cuba masak resepi Puan Che Jah, memang tidak mengecewakan malah memberi satu rasa baru dan bertambah lazat pula
Resepi Daging Masak Hitam TMK

Resepi Daging Masak Hitam TMK

Masak hingga daging empuk ( masukkan air jika perlu ). Masukkan daging, kacau sebati. Bila daging empuk, masukkan kicap dan sos tiram
DAGING MASAK HITAM MANIS

DAGING MASAK HITAM MANIS

Masukkan buah keras, serbuk cili, rempah kurma dan kacau hingga rata. Jadi hari ni saya nak kongsikan satu resepi dagingmasak hitam yang diberi nama DagingMasak Hitam Manis
Daging Masak Black Papper

Daging Masak Black Papper

Asalnya nak masa kurmadaging, alih-alih rempah kurma dah habis. Hari aku nak tunjuk menu tengahari aku, dagingmasak black papper
Kurma Daging (tanpa santan)

Kurma Daging (tanpa santan)

Bulan ni dah dua kali saya masakkurmadaging. Masak hingga daging. Agak lama jugak tak masakkurma ni. MLCP tu kena letak lah kan tapi kat rumah ni walaupun saya berasal dari NS saya kurang masak MLCP sebab anak tak berapa suka
Resepi Daging Masak Hitam

Resepi Daging Masak Hitam

DagingMasak Hitam merupakan salah satu masakan kegemaran LiNa Pg sekeluarga. Masukkan daging, kacau sebati
KURMA DAGING NOXXA

KURMA DAGING NOXXA

sebenarnya ada sekali masakkurmadaging dalam noxxa. resepi kurma ni banyak variasi dan selalunya kalau masakkurma tak pernah nak goreng bawang, kali ini rajin ikut resepi rasanya kalau goreng bawang ni masakan lagi wangi
Resepi Ayam Masak Kurma Sedap!

Resepi Ayam Masak Kurma Sedap!

Semasa memasakdaging ayam bersama kentang, air dari daging ayam akan keluar (gunakan api sederhana), tetapi jika terlalu kering bolehlah tambahkan sedikit air sebelum masukkan santan
Nasi Minyak & Kurma Daging

Nasi Minyak & Kurma Daging

KurmaDaging ini memang sedap kalau masak ikut arahan. Pindahkan bahan masakan tadi ke dalam periuk pengukus