Puding recipes

Puding Busa Coklat-Part 1

Puding Busa Coklat-Part 1

Puding ini dibuat waktu demam hari kedua, udah bosen guling-guling sendirian di kasur, akhirnya angkat panci begitu ngelihat stok agar-agar masih banyak
PUDING STRAWBERRY

PUDING STRAWBERRY

beberapa hari yang lalu tiba-tiba pengen makan puding. Kupikir, enak juga menikmati puding dingin di siang hari yang terik
Puding Mangga

Puding Mangga

tengahari tadi sementara budak kecik yang demam tu tidur, saya buatkan puding ni. tak pelah, hari lain kita buat puding dan agar-agar lain pulak
Puding Pelangi

Puding Pelangi

Sejuk sejuk tunjuk puding tak ngam betui kan. puding simple nikan. Saya suke aaa puding gini. Owww memang la tak sesedap puding cheese tu, tapi puding ni rasa dia simple tapi best
Resep Puding Coklat Saus Vla

Resep Puding Coklat Saus Vla

Majalahpuding. com – Resep puding coklat saus vla berikut ini memang merupakan varian resep puding standar yang paling banyak dicari dan diminati
Puding Susu Oreo

Puding Susu Oreo

Kena virus cinta puding oreonya mba yulyan. Daripada dianggurin, dipake aja buat bikin puding. Yang namanya puding pastilah enak dong
Puding Ubi Ungu Lembut Vla Vanila

Puding Ubi Ungu Lembut Vla Vanila

P. u. d. i. n. g. U. b. L. e. m. t. V. l. a. R. s. p. k. h. v. y. N. r. w. ,. j. o. A. -. 2. 5. H. c. J. M. T. f. z. Z. S. (. ). B. 1. C. K. 0. 7. D. k g. g r
Puding Roti Marble/Pelangi Kukus

Puding Roti Marble/Pelangi Kukus

A. s. a. l. m. u. i. k. d. n. e. t. j. h. r. M. f. y. b. p. o. x. g. 2. ". w. z. P. R. C. c. K. L. U. D. I. N. G. O. T. B. E. /. S. (. @. ). -. 8. 9. 1. 4. 3. v. 0. ,. 5. 6. #. ) g
PUDING PISANG KARAMEL

PUDING PISANG KARAMEL

Sesuai dengan keadaan cuaca yang agak panas sekarang, jom kita buat puding pisang sebagai kelainan. Dari segi rasa puding ni memang tip-top
PUDING BUNGA

PUDING BUNGA

Puding bunga ini menu berbuka puasa beberapa hari yang lalu, seger yaa liatnya kaya ditaman aja bunga bertebaran berwarna-warni hehe
PUDING BUAH NAGA MERAH

PUDING BUAH NAGA MERAH

Puding buah naga lagi,,,,,anak-anak suka banget sama buah naga,,,,lagi musim sekarang di daerahku. Dedek Kenzie gak sabar lhoo nunggu puding ini keras udah minta duluan
PUDING TAPE PANGGANG

PUDING TAPE PANGGANG

kali ini aku posting tentang salah satu dessert yang enaak banget, terutama bagi penggemar tape nih, yaitu puding tape panggang
PUDING VLA ALA KFC

PUDING VLA ALA KFC

Puding vla ini sengaja kubuat untuk putriku. Bisa dipastikan ada puding coklat dengan vla yang enaak bange di paket tersebut
PUDING OREO

PUDING OREO

Jom kita cuba buat puding oreo. Sedap nih sebagai 'dessert' untuk sebarang majlis dan untuk berbuka puasa
PUDING GULA MERAH

PUDING GULA MERAH

Ini dia puding favoritku selain puding coklat, yaitu puding gula merah. Sering juga bikin puding ini karena memang gak cuma aku yang suka tapi kami sekeluarga favorit dengan puding ini
Puding Coklat Berkuah

Puding Coklat Berkuah

Ini untuk memudahkan proses untuk mengeluarkan puding dari acuannya nanti. Memandangkan puding coklat sudah agak manis, boleh kurangkan penggunaan gula dalam sos/kuah ini