Kari ayam recipes

Kari Ayam Hijau

Kari Ayam Hijau

Masukan ayam dan biarkan sebati dengan adunan rempah tadi,kalau perlu tambah sedikit air,bila ayam dah separuh masak masukan pati santan, asam keping,garam dan gula dan renihkan biarkan ia pecah minyak lagi sekali
Kari Ayam Hijau Thai

Kari Ayam Hijau Thai

Kari amat sinonim dengan hidangan mudah yang terdiri daripada sayuran dan kuah daging/ayam/ikan yang dihidang bersama nasi panas
Kari Ayam Bangladesh

Kari Ayam Bangladesh

Cuba la kari ayam bangladesh ni. Biasa masak kari. masukkan ayam/lamb ke dalamnya. Saya suke je ngan kari, leftover kari leh buat roti jala or cicah roti puri je
Resep Kari Ayam Spesial Bumbu Enak

Resep Kari Ayam Spesial Bumbu Enak

Resep Kari Ayam dengan kuah bumbu spesial yang enak. Ayam adalah salah satu bahan atau olahan yang termasuk mudah untuk dimasak, selain rasanya yang enak ayam sendiri adalah salah satu makanan yang digemari setiap orang
Kari Ayam je....

Kari Ayam je....

saja nak tayang Kari Ayam ni yang disaji buat keluarga untuk makan malam semalam. Dah biasa makan kari tanpa santan, rasa lebih selesa dengan resepi yang macam ni
Kari Ayam Tomato

Kari Ayam Tomato

Akan tetapi Jah agak pelik bila Jah masak kari, karinya selalu tak menjadi. Masukkan ayam dan kacau sekejap
Kari Ayam Pekat

Kari Ayam Pekat

Bila Fuad minta Amie masakkan kari ayam untuk lauk bersahur, dengan rasa senang hati Amie memasaknya sebaik selesai membuat lapisan terakhir kek lapis cheese masam manis tempahan anak buah Amie di Kota Kinabalu (
Kari ayam bernenas

Kari ayam bernenas

sudah lama tak masak kari ayam sebab famili lebih suka ayam masak lemak cili padi atau ayam goreng kicap
Kari Ayam, Acar Mentah & Sambal Belacan

Kari Ayam, Acar Mentah & Sambal Belacan

Tengahari tadi, Amie sempat sediakan Kari Ayam, Acar Mentah dan juga Sambal Belacan sebelum anak-anak dan Encik Suami pulang dari solat Jumaat
KARI AYAM KERISIK

KARI AYAM KERISIK

Resepi Kari Ayam Kerisik Ana. Sedap kari ni mungkin sebab ada kerisik. Masukkan kentang bersama ayam & sedikit air @ santan cair
KARI AYAM

KARI AYAM

Menu utama makan malam ini adalah kari ayam. Panaskan minyak di dalam periuk, tumiskan bawang merah, bawang putih dan halia yang telah ditumbuk beserta bunga lawang, kulit kayu manis, buah pelaga dan daun kari
Menu Kari Ayam India

Menu Kari Ayam India

Menu Kari Ayam India - Anda suka makan masakan ayam, berikut disajikan menu kari ayam india yang dapat anda nikmati sebagai santap malam anda bersama keluarga
KARI AYAM DAN SAYURAN

KARI AYAM DAN SAYURAN

Tambahkan air, bumbu kari bubuk, garam, gula pasir dan kaldu bubuk. - Masukkan ayam, tumis hingga berubah warna
Kari Ayam Kerisik Kampong Style

Kari Ayam Kerisik Kampong Style

Sudah pecah minyak boleh lah masukan santan,asam jawa,garam, gula dan kerisik dan masaklah sehingga lembut ayam dan ubi,kalau nak berminyak dan cantik kari pelahankan api tu terpaksalah sabo sikit biar lambat asalkan cantik heee