Brownies recipes

MARTABAK BROWNIES

MARTABAK BROWNIES

Kali ini saya bikin martabak brownies atau martabak coklat. Jadi gak salah ya kalau saya kasih judul martabak brownies
BROWNIES NUTELLA - HANYA GUNA 3 BAHAN

BROWNIES NUTELLA - HANYA GUNA 3 BAHAN

Mesti ada yang ragu-ragu untuk mencuba kerana tiada sebarang serbuk penaik di gunakan, maklumlah Nutella ni boleh tahan juga harganya, buatnya brownies tak menjadi kan sayang jika terbuang begitu sahaja
Brownies Kukus

Brownies Kukus

Siapa yang gak suka brownies,,,,,paling sukaaaa,,,,tapi lebih suka yang dikukus ,,,,lebih moist. Resep pakai resep brownies Ny
BROWNIES KUKUS LAPIS KEJU

BROWNIES KUKUS LAPIS KEJU

Assalamualaikumm n salam pg jumaat sumee. arini oven x siap lg huhu. mmg boring. pg ni bgn2 trus memikirkn kek ape nk buat so kaki trus melangkah ke dapur n tgn pulak mcapai peralatan mem'baking' hehhe
Filma Brownies Green Tea

Filma Brownies Green Tea

1. Telur, ovalet dan gula pasir dikocok sampai putih dan kau. 2. masukkan Baking powder dan green tea. aduk sampai rata
Resep Brownies Panggang dan Sejarahnya

Resep Brownies Panggang dan Sejarahnya

Brownies Panggang. Nah hari gini pastinya orang sudah sering sekali ya menikmati brownies. Malah sudah banyak sekali beredar resep dan cara membuat brownies
BROWNIES PISANG

BROWNIES PISANG

Setelah pikir-pikir sambil ngitung kancing antara choco banana cake dan banana brownies, akhirnya pilihan jatuh pada banana brownies
BROWNIES TAPE KUKUS

BROWNIES TAPE KUKUS

Tape yang udah dibeli beberapa hari yang lalu gak habis-habis, kepikiran pengen bikin brownies. Makanya langsung searching resep, akhirnya resep yang nyangkut dari Sajian Sedap
PUMPKIN BROWNIES

PUMPKIN BROWNIES

ada resepi pumpkin brownies bagi yang ingin mencubanya. Brownies yang sedap hasil paduan antara labu kuning dan coklat
BROWNIES "EDUN"

BROWNIES "EDUN"

BROWNIES EDUN asli resep racikan Pak Sahak tanpa modifikasi sedikitpun. BROWNIES “EDUN”. Penasaran banget ketika beliau uplod foto dan resepnya di fb beberapa hari yang lalu langsung deh masuk daftar kue yg kudu dicoba, maklumlah aku kanselalu gila gitu klo liat yang coklat-coklat karena bahan ada semua hmmm langsung deh masuk dapur, ga boleh lama-lama keburu ngiler, hihiiiii
Martabak Brownies

Martabak Brownies

Baru kali ini nyobain martabak brownies. Ga seperti brownies pada umumnya yang sangat nyoklat. Martabak manis itu adalah salah satu kue yang cukup sering saya bikin
Pie Brownies

Pie Brownies

Brownies. Demam pie brownies ini sebenarnya sudah lama berlalu dan waktu itu pie ini sempat menjadi salah satu jualan saya yang paling laris dan tahan lama
Brownies Nanas

Brownies Nanas

Brownies again,,,,hihihihi gak ada bosennya sama brownies, kali ini aku bikin brownies nanas, kebayang kan asam-asam gitu dicampur cokelat,,,,,hemmmmmm enak
CHOCOLATE BROWNIES 'KEDUT'

CHOCOLATE BROWNIES 'KEDUT'

Alaa demam brownies kedut-kedut. sana sini nak buat brownies kedut-kedut nih. Sebelum-sebelum nih memang biasa kita buat brownies kan tapi tak la demam macam brownies kedut nih
BROWNIES KUKUS ROLL

BROWNIES KUKUS ROLL

Sebenarnya sama sekali gak ada niat untuk bikin brownies kukus aka browkus. Nge-browkus lagi setelah sekian lama klakatnya istirahat
Mini Brownies

Mini Brownies

Bahan. - 6 butir telur. - 200 gram gula pasir. - Vanili bubuk 1 zak. - Garam sedikit. - ½ sdt emulsifier (SP/TBM/Ovalet)